główne

Głębokie oddychanie – poznaj szybki sposób na pokonanie stresu.

 Głębokie oddychanie – szybki sposób na pokonanie stresu.

  Głębokie oddychanie jest prostą, ale efektywną techniką relaksacyjną. To jest źródło wszelkich innych sposobów relaksacyjno-medytacyjnych od techniki na uspokojenie kogoś „weź 10 głębokich oddechów”, poprzez yogę różnego rodzaju techniki medytacyjne. Głębokie oddychanie działa dobrze w połączeniu z innymi sposobami relaksacyjnymi jak relaksacja progresywna (artykuł relaksacja Jacobsona), relaksacja z wizualizacją ulubionego miejsca wypoczynku, albo medytacjami na redukcję stresu.

Głębokie oddychanie – ćwiczenie.

-wyprostuj kręgosłup tak, żeby powietrze mogło http://www.viagrabelgiquefr.com/ swobodnie przepływać

-weź głęboki, powolny wdech.

-następnie wydycha wolniej niż brałeś wdech

-możesz liczyć w myślach kiedy wdycha i wydychasz.

-wdech (1-2-3-4-5-6), wydech (1-2-3-4-5-6-7-8-9)

-wydychasz trochę wolniej niż wdychasz. Taki sposób  działa szybko i bardzo uspokajająco.

Napisz komentarz

comments

Comments are closed.

,,,,,,,,,,,,,

stat4u